Helgur

52 weeks photo challenge. Week thirtyone.
Uppgiften:
 
Photographer's choice - Capture an image on your terms; who, what, where, when, why, how... It's all up to you. Caveat: You must tell us your intent.
 
Min bild:
 
 
Vi fiskade kräftor i onsdags och detta var början på solnedgången. Ursäkta ordvalet, men så jävla fint! Bästa platsen på jorden dessutom, bilden är tagen från vår brygga. Jag har det så förspänt så det är galet. Det finns inget som säger "augusti" så mycket som kräftfiskepremiären. Det KAN vara min favorit"högtid" när jag tänker efter? Så himla mysigt. ♥
ajlimullersandvik.blogg.se

Alltså satan, fiska kräftor!!! Jag ÄLSKAR kräftor, men har aldrig haft möjligheten att dra upp egna :/

Svar: Du får helt enkelt komma hit och vara med på kräftfiskepremiären nästa år! :D
Helgur

ajlimullersandvik.blogg.se

Det ska jag göra om jag har möjlighet och inbjudan kvarstår <3

Svar: Inbjudan kvarstår alltid för dig! Boka in första onsdagen i augusti redan nu! ;)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress