Helgur

52 weeks photo challenge. Week thirtyfour.
Veckans uppgift:
 
The wild side -  Capturing a captivating wildlife photograph requires knowledge of your camera settings and the behaviour of the animal. Capture a compelling wildlife photograph that has proper subject alignment (e.g, no "bird butts") and exposure.
 
Min bild:
 
 
Tog denna på min förmiddagspromenad idag, hann helt enkelt in förra veckan. Men jag har inte så dåligt samvete för det. ;)
Om vi ska tala om bilden så blev den oerhört bra för att vara tagen med kit-objektivet (70-300mm, f/4-5.8), ett objektiv som jag kanppt använt sen jag köpte kameran. Men med lite efterredigering så blir resultatet inte så dumt ändå. :)
ajlimullersandvik.blogg.se

menguuud, den är ju döbra!!! så himla skarp där den ska vara skarp. Heja dig!

Svar: Tack snälla! 😀
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress