Helgur

Riddarspel på Ekenäs slott.
Jaha. Har tänkt tre kvällar i rad att jag ska blogga när lillfröken har somnat, men istället har jag legat och lyssnat på Creepypodden och somnat själv också. Med over ear-lurarna fortfarande på, så trött har jag varit.
 
Ni ska få se lite bilder från Ekenäs, det blev inte så många eftersom jag var fullt upptagen av att vara Mamma™, och bilderna fotade vid slottet har mina vänner tagit själva med min kamera för jag satt på en kulle med en sovande bäbis på mig. ^^ Tycker dom gjorde bra ifrån sig med tanke på att dom aldrig hållit i min kamera förr!
 
Ja den här har jag tagit, med soppåse mitt i bild. Fint. Men en får passa på medan barnet är nöjt! Vi åt picknicklunch, Maja fick medhavd blodpudding som hon smetade ut över hela filten och vi andra åt lammkorv och diverse grönsaker med lingon och senap på nåt grovt rågbröd. Sjukt gott!
I väntan på riddarspel.
Här syns lite av slottet i bakgrunden. Mehehe.
Alltså, mina babes! ♥
♥♥♥
Och så en av dom engelska riddarna. Alla fyra red på vita hästar, det tyckte jag var fint. :) Sen blev det inte mer fotat eftersom mitt barn blev jätteledsen och vi gick därifrån. Men nästa år som sagt, då kanske!
ztad

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress