Helgur

Bäddset.
När jag ändå är igång kommer ett inlägg till.
I mars när vi var i Ullared så hade jag som plan att handla nya bäddset and boy was I not disappointed! Kom hem med det finaste jag någonsin sett! Se bara:
 
Det är ljusblått på ena sidan och vitt på den andra med ett fantastiskt mönster med olika djur och växter. SÅ NÖJD över att det inte är antingen blå-och vitrandigt/rutigt eller vitt med nåt blommönster...utan ett udda mönster i en vårig färg. Är kär helt enkelt. Bäddade rent häromdagen och var tvungen att dokumentera. Som ni ser äger vi heller ingen mangel, men personligen tycker jag det är ganska skönt att krypa ner bland skrynkliga sängkläder? (Hade varit skönt med manglade lakan dock...men det finns det inte tid eller lust till här hemma!)
Nu ska jag slå igång ett podavsnitt fyllt av spökhistorier och se hur länge det dröjer innan jag somnar!
Tjipp!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress