Helgur

You gotta be shitting me.
Här ligger jag i min säng en helt vanlig torsdag.
Varför det, kanske ni undrar. Jo, inatt vid halv tolv vaknade jag av att jag hade ont i revbenen, en smärta som uppkommit dom senaste dagarna. Kunde omöjligen somna om och så helt plötsligt så kändes det som jag skulle svimma eller kräkas. Efter att ha lyckats ta mig till toaletten så kom middagen upp. Väldigt trevligt.
Flyttade efter det in till soffan och har lyckat sova några timmar i alla fall. Sjukt ont i revbenen men inget mera kräk. Sjukanmälde mig till jobbet (IGEN, jävla bajs) och ringde sen till 1177. Sjuksköterskan jag pratade med trodde att jag har hostat sönder nåt revben när jag var förkyld, tydligen kan det märkas ett par dagar efter att hostan går över. Jag har inte varit mer illamående, bara trött och lite ont i huvudet...
 
Jamen karensdagar kan man ju inte ha för många av, eller hur?
 
Tröstfruktsallad.
ztad

Ursäkta men hur fan hostar man av ett revben? Ajjj???!!
Ät mycket gott! <3

Svar: Vet ej...men på nåt sätt har jag lyckats. :P
Helgur

ajlimullersandvik.blogg.se

Men guuud vad hemskt att hosta sönder ett revben!? OMG!!! Hoppas du blir pigg igen snart.

Svar: Det är verkligen inget jag kan rekommendera... xD Har sovit i soffan, sittande, i en vecka. Inatt kunde jag dock sova i sängen, SÅ SKÖNT!
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress