Helgur

Snabbt test av Sigma 50mm f/1,4.
Igår på väg till och från gymmet testade jag nya objektivet lite. Skulle väldigt gärna vilja testa det mer ordentligt utan tidspress, menmen. Bättre än inget. Jag är i alla fall fortfarande sjukt nöjd!
 
 
Här kan ni dessutom få se en bild på hur det blev i fågelburen efter att jag möblerade om där i lördags:
En som vägrade gå hem och en som tjurade i ena hörnet hela dagen... DJUR! Säger bara det. ;)
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Jag har ett Sigma 35/1,4 (ART) som jag är jättenöjd med. De gör riktigt bra objektiv :D

Svar: Jag var egentligen ute efter ett 35mm, eftersom jag redan har två (analoga) 50mm. Men så dök det här upp för 790kr(!) så var tvungen att slå till! :D Fotar ju med min gamla Olympus E-420, så objektivutbudet är minst sagt...skralt. :P
Helgur

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Då förstår jag! Vilket kap :D

Svar: Började följa din blogg direkt när jag såg att du fotar med en Pentax 😃 har två analoga pentax systemkameror. Älskar dom.☺
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress