Helgur

At it again.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Känns detta igen?
Började mitt besök på gymmet med totalt 28 minuter på crosstrainer (intervaller först och sen typ backträning) innan jag körde detta. Har blivit ett av mina två standardpass. :P
Innan jag avslutade med stretchning körde jag även min push-up challenge. 4+5+4+4+5 stycken var det idag. Inga problem, trots att jag körde skiten ur armarna innan. Hade bara jävligt ont i handleden, antagligen på grund av att jag bär runt på en 8-kilosklump dagarna i ända här hemma. ;) Måste komma ihåg att ta med mig handledsstöd nästa gång...
 
Sen jag kom hem har jag även haft tid att ta en låååång dusch med hårinpackning, ha på mig ansiktsmask, målat om naglarna och borstat samt oljat in och flätat håret. Allt medan Maja varit med sin far. Bäst dom vänjer sig nämligen dom där två. Nu har ju pappan här bara en arbetsdag kvar, sen ska han vara ledig tillsammans med Maja ända till början på SEPTEMBER. :) Känns så skönt att vi har möjlighet att ha henne hemma så länge.♥
 
Nu ska jag slappa resten av den här dagen...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress