Helgur

Sjukpaus.
Lite tyst här kanske ni har märkt? Natten till måndag blev hela lilla familjen förkyld och sen dess har jag mest försökt hålla mig flytande. I måndags gick det helt okej att vara på jobbet, i tisdags hade jag rätt ont i halsen men överlevde... Igår kom jag till jobbet och fick inte fram ett ljud. Alltså. Vi är en stor arbetsplats, så jag använder telefonen ganska många gånger om dagen, men igår var det inte alls ett alternativ. Fick klara mig på mejl och företagets messenger-program. :P Fyfan. När man kan prata utan problem tänker man inte på hur mycket man faktiskt gör det. Däremot...när man inte kan prata. Jösses. Vad irriterande det var att inte kunna säga emot när folk på jobbet dummade sig. :D
Och imorse när klockan ringde och jag knappt kunde andas kände jag att det fick räcka. Antagligen stannar jag hemma imorgon också, för nu har det satt sig i bröstet och en äcklig slemhosta har tagit sin början. Jippi.
 
Men titta vad jag såg från köksfönstret idag:
 
 
Igår var det snöstorm och idag sticker snödropparna upp. Snart mars! Yes!
ajlimullersandvik.blogg.se

såååå avundsjuk, inte på förkylningen och äckelhostan men grönskan!! <3

Svar: Grönskan känns asbra! Tyvärr är det kallt som satan ute. Och blåsigt. Men håller man sig inne och tittar ut genom fönstret bara så... ;)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress