Helgur

Here, look at my child.
Min "rinnig-näsa-och-slemhosta" har gått över i "aj-vad-det-gör-ont-i-halsen" och jag hoppas verkligen INTE att jag har fått halsfluss. Jag har haft halsfluss alldeles tillräckligt många gånger i mitt liv, thank you very much.
 
Eftersom jag har kommit efter med fotoutmaningssaken så kompenserar jag med några bilder från idag och igår på en som klarat sig ganska bra undan alla baciller här hemma hittills. Hon hostar lite på morgonen, men annars inget. Skönt. :)
 
 
ztad

Eeep! Ätbara böcker är de bästa >< :):):)!!!

ajlimullersandvik.blogg.se

sackare!! Jag är också mottaglig för streptokocker och har halsfluss minst en gång per år!

Svar: halsontet gick över igår, tack o lov! Så imorgon ska jag försöka jobba igen. :) Chefen bjuder på semlor imorgon oxå såeh...hade nog åkt till jobbet även om jag låg däckad. HAHA. :D
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress