Helgur

Februari, dag sju.
(Fem månader till min födelsedag, nananana. ^^)
 
 
Bjuder idag på en svart-vit bild, eftersom motivet ändå var grått:
 
 
Det är min klänning jag ska ha på mig imorgon, var liksom det enda jag hittade att fota medan maten värmdes i mikron och Maja satt och gnällde i sin matstol... Det är så jag får jobba med den här utmaningen, hade ju hoppats på att få ta lite mer...inspirerande bilder. Hur jag nu kunde tro det när det är årets tristaste månad? Får ta en ny utmaning sen i typ april.
Vet att jag tjatar, men... Skärpedjupet på f/1,4♥
Morgondagens utmaning blir ju skoj; solen. HAH. Har snöat hela dagen, fan-fucking-tastic. Och ska vara mulet resten av veckan. Men jag ska göra mitt bästa!
 
Nu ska jag och gnäll-Maja gå och lägga oss, gymmet väntar klockan fem imorgonbitti för den här mamman!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress