Helgur

Februari, dag sexton & sjutton
 
Igår var jag hos mina föräldrar efter jobbet, blev bjuden på mat och grejer. Skulle hjälpa min mor att tömma sin telefon till datorn (hon har i alla fall en smartphone numera!) för den var proppfull. Efter några minuter vid datorn insåg vi dock att...den är för gammal, så den förstår inte vad en smartphone är. >.< Så mitt nya uppdrag blir att kolla ut en passande laptop tills jag och mamma åker till Ullared i mars, som vi kanske kan inhandla på NetOnNet där. På ti'n. Deras dator har Lillebror byggt ihop en gång i tiden, när han gick på högstadiet, och han fyller 25 nästa helg...så ni förstår ju.
Så gårdagen hann ta slut innan jag fick upp kameran ur väskan, men ni får bilden idag istället!

Det här är vad undulaterna ska äta framöver, är meningen. Med tanke på hur otroligt kräsna dom är så blir det mycket spännande... Det är i alla fall NutriBird pellets. Luktar helt fantastiskt gott! Så man tycker jag att dom borde kasta sig över det, men fet fröblandning är tydligen godast... :P
 
Dagens bild får bli denna:
Vår köksklocka som min farfar har gjort.♥ Lite suddig bild, orkade bara ta en...
PS. Det bästa med nya temat? Bredare bilder! Ska byta header också, blev den bilden så länge bara. :) DS.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress