Helgur

Februari, dag sex.
 
Idag ska ni få se något väldigt inspirerande, håll i er!
 
 
...ta-daa! Burkravioli med keso! VILKEN HÖJDARE!
Och det menar jag bara med till hälften sarkasm, för faktum är att burkravioli (och fiskbullar i hummersås!!) tillhör en av mina absoluta favoriter. Men man får inte äta det för ofta...en gång om året eller så räcker. ;) Det är sånna här rätter från barndomen som fortfarande finns kvar i smaklöksminnet(?).
 
Och vadan denna trista dinner idag då? Jo, för igår blev det ingen veckohandling, så då var det tvunget att ske idag istället. Efter jobbet och vrålhungrig. Förra veckan nån gång på en lunch pratades det om burkravioli och sen dess har jag varit sugen, så när jag klev in på Willys var det det som blev middagen. Hade dessutom keso till övers i kylen. Perfekt.
 
Nu är det hög tid för mig att gå och lägga mig i sängen hos vår lilla snutta som precis somnade, mitt i ett trötthetsskrik.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress