Helgur

Februari, dag fjorton & femton.
 
Igår var det ju alla hjärtans dag, därav pausen. Vi var ute och åt på resturang själva, för vi hade barnvakt, för första gången sen...förra alla hjärtans dag. :P För oss är det ju lite extra speciellt eftersom vi även firar årsdag denna dag (åtta år nu!) så vi brukar försöka hitta på nåt. Förra året var vi ju på spa och lyxade oss.
Jag har inte följt utmaningen för gårdagen. Eller ja, jag kan ju alltid få det till "Sara ♥ Sigma"...
 
För liksom...bokeh både framför och bakom fokusen?♥ Tagen i en frusen rabatt vid stationen igår innan jag traskade till resturangen. Hade liksom inte lust att trycka upp kameran i ansiktet på min sambo på vår speciella dag. Kanske en annan gång. :)
 
Dagens bild blir två stycken, måste ju visa både fram- och baksida på min telefon!
 
 
Ikväll kanske det blir en renovering av bloggen också, blogg.se har ju släppt ett nytt tema och jag gillade det...vi får se, det beror på när barnet och jag måste sova...
ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, såååå fin förstabilden är, I LOVE IT! Och vad härligt att fira alla hjärtans dag, vi snorade ikapp och åt pyttipanna, ej hemlagad ens :P

Svar: Tack! :D Nya objektivet levererar verkligen. ^^ Och det kan faktiskt vara mysigt med pyttipanna oxå, men hoppas ni kryar på er snart!
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress