Helgur

Jubileum.
Jag missade föresten totalt att uppmärksamma att den här bloggen fyllde tio(!) år den 18:e juli. Är inte det helt sjukt?
Jag går sällan tillbaka och läser i arkivet längre, mer än kanske ett par-tre år, för det känns väldigt konstigt att läsa inlägg skrivna av den betydligt yngre mig. Man tänker inte på det till vardags, men jisses vad man utvecklas som person, ändå?
Och så tänker jag på alla som växer upp nu och som börjar blogga vid typ...tio års ålder. Jag var vuxen när jag började blogga och ändå är det pinsamt att läsa arkivet. :P Är glad att tidigare bloggen på Skunk är borttagen samt att övriga dagboksanteckningar finns i säkert förvar på vinden.
 
Totalt har jag laddat upp 4020 bilder här i bloggen. Den allra första var denna:
 
Och jag har publicerat 5518 inlägg om vi räknar med detta. Jösses.
Vissa saker är roligt att gå tillbaka att läsa, medan jag skulle kunna radera vissa andra... Men det får vara kvar, för ORKA.
Så hipp hipp hurra för bloggen, vi hoppas på många minnesvärda inlägg även i framtiden!
ztad

gudars skymnig skunkdagboken! ><
Lite synd att de försvann, hade varit rätt kul att läsa på gott och ont (tror på många sätt att jag inte utvecklats ett skit på tio år iofs)

Svar: Ja, man hade ju alltid kunnat spara ner den OCH ALDRIG MER LÄSA DEN. Bara för att bevara... ;)
Helgur

ajlimullersandvik.blogg.se

Gud i himlen... skunkdagboken. Omg...

Svar: Skrev nog varje dag hela högstadiet. Är inte ett dugg ledsen att det försvann alltihop xD
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress