Helgur

SUCCESS!

Lyckades hoppa två rundor på lilla Corona idag utan att lämna sadeln ofrivilligt! Wohoo! Det finns ännu hopp för denna otränade ryttare!

Annars så är läget jävligt trött... Under mitt sista samtal på jobbet idag så fick jag till och med frågan hur det var med mig, så schleten lät jag alltså... Goodie! Men nu är det långhelg, fan så gött! Blir lite extra lång för mig till och med, för på tisdag förmiddag ska Majsan till BVC och få sprutor igen, och då måste ju både mamma och pappa följa med och trösta...

Imorgon har vi planerat att vi ska åka till Mantorp Park. Min lillebror och hans gäng ska köra drifting och jag har fortfarande inte sett när han kör nångång, så det ska bli superkul! Håll en tumme för att vädret inte blir allt för kasst.

Tjipp!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress