Helgur

INLÄGG TVÅ DAR I RAD?!?
Facebook påminde mig om att det var ett år sen idag som vi var och köpte våra små rosenmandelträd, och eftersom dom har börjat knoppa sig igen (dom överlevde vintern!) och det var en fantastisk solnedgång så gjorde jag det enda rätta: Sprang ut med kameran i högsta hugg:
 
 
Jake Peralta voice: "- Noice."
 
Måste ha varit helt borta i huvudet igår när jag skrev att jag kanske skulle till gymmet torsdag morgon. HAHAHA. Nej. Höll på att somna på pendeln i eftermiddags (hade sånna där sömnryckningar ni vet, händerna levde verkligen sitt eget liv) så istället ska jag passa på att sova tidigt nu, eftersom Maja somnade på två röda nyss, och sova äääända till 05:40. Yey!
 
Maja är föresten hur duktig som helst vid läggning numera, efter den första tiden med att sova egen säng som inte var skitkul. Nu myser vi en stund i vår säng och sen somnar hon oftast ganska snabbt. Igår somnade hon på mig... Sen kan jag lyfta över henne till hennes säng utan att hon vaknar i princip, idag slutade hon inte ens snarka...
 

Ett inlägg delat av Sara (@helgur89)Apr 4, 2017 kl. 12:29 PDT

Hon har haft ett par nätter senate två veckorna när hon vaknat igen runt midnatt och varit så himla, himla ledsen. Ovanligt för att vara henne eftersom hon normalt sett sover minst tolv timmar i sträck. Men idag tror jag att jag upptäckte orsaken; en framtand i överkäken har blivit synlig, men inte riktigt kommit genom tandköttet än. :D VÅR STORA LILLA TJEJ!!!
 
Jaha. Sova var det ja.
Days by Johanna

Så fin bild. och vilken sötnos ni har. Inte lätt med de där tänderna alltid. prova styrk lite flytande alvedon, det brukar hjälpa bra :) ibland gav jag en sup alvedon vid nattningen med för mildra det hela.

Svar: Tack! Som tur är har hon varit ganska lättröstad hittills, men tack för tips! :)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress