Helgur

Hinner inte med.
Jaha så blev det april.
Va?
Det är alltså ett år sen jag gick på mammaledighet. Alldeles strax ett år sen jag födde barn (VA??!) och snart är det påsk.
 
Veckorna flyger fram; måndagsångest - fredagsfika - helg. Repeat.
Men jag klagar inte, det betyder att det är semester snart och jag hoppas min chef godkänner mina 6 veckor jag har lagt in om. :D
 
Var och veckohandlade efter jobbet idag och sen var det dags att sova typ. Hinner ingenting. Men jag köpte tulpaner på Willys och det är ju trevligt nu när dagsljuset är på G och man hinner uppfatta färger.
 
 
Nu ska jag slå ihop datorn och joina min dotter i drömlandet. Har blivit lite slarvig med sovtiderna senaste tiden, efter alla sjukdomar och skit som varit. (Revbenen är MYCKET bättre nu, tackar som frågar.) Men funderar på att prova att gå till gymmet på torsdag morgon igen, det borde göra susen för rutinerna, och mina förtvinade stackars muskler. Vi får se!
 
Nattinatt!
Mie Evnice

Håller med dig, tiden går verkligen superfort!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress