Helgur

Första bemärkelsedagen är över.
En nöjd men trött tjej har nyss somnat med huvudet tryckt mot min mage innan jag bar över henne till hennes egen lilla säng. En dag har gått med många besökare, massor av paket och faktiskt inte en enda tår. Hon har varit en sån solstråle så det är inte klokt, trots mängden folk. Hon fann sig till och med i att sitta bredvid Jennifer i soffan jättelänge utan att jag var i vardagsrummet ens. Tror bestämt att vår lilla gumma har blivit stor på riktigt. ♥
 
Jag är egentligen heeeeelt slut på energi, men var ändå tvungen att gå in här och skriva några rader. Får väl vara som en zombie på jobbet imorgon då.
Alltså. Jag är så GLAD över att så många kom och firade Majsan idag! Folk från båda sidor av släkten och så några av mina kompisar, och vi fick så fina saker till Maja... Helt underbart verkligen! Alla ska ha en stor bamsekram!!
 
Det kommer inlägg med bilder från dagen senare i veckan eller så, under tiden får ni fler bilder från när jag försökte fotografera mitt förmiddagströtta barn häromdagen:
 
...eh...
 
 
 
(82 unika besökare idag, btw? Va?)
ajlimullersandvik.blogg.se

men gud, så märkligt, det känns inte som att det gått ett år :O Var har jag varit, vem är jag!?

Svar: Jag veeet!!! Känns jättekonstigt! Som att det gått en månad och tio år samtidigt!
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress