Helgur

Födelsedagsmorgon.
Vi väckte Maja klockan sju genom att smyga in i sovrummet och sjunga. Hon låg i vår säng då, eftersom hon vaknade med full kissblöja vid kvart över fem och då var jag för trött för att få henne att somna om i sin egen säng... Så hon fick gosa med oss.
Tills vi väckte henne och hon började gråta, så fint sjunger vi. Det var inte många tårar dock, sen var det paketen som fångade uppmärksamheten.
 
                     
                      
 
Hon fick en emojibajskorvskudde av mig och en jättefin filt med katter på av sin moster Jane i Malmö.♥
Sen gick vi till köket och där fick hon fler paket; det röda ekipaget i bakgrunden!
Jag och min Lillebror hade också en röd Bobby-car, som vi använde tills den föll isär i småbitar. Vi hade dock inget släp till våran...men det tyckte jag att Majsan skulle ha! :D Hon har provåkt den lite och verkar hittills ganska förtjust, även om hon inte kan göra fart på den själv än, någon måste putta henne. Idag lärde hon sig i alla fall att man måste slå hårt med hela sin lilla näve för att tutan i ratten ska fungera. ;)
 
Sen började Det Hysteriska Tårtbaket™, och det tänkte jag återkomma till i ett annat inlägg. Med recept och allt! Bra va? :P
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress