Helgur

Alla septembrar!
I juli så fyllde ju min blogg nio år (jösses), så nu när jag satt här och kvällsfilosoferade kom jag på att vi kunde köra en liten throw back. Det var ju throw back thursday igår...men det funkar väl en fredag med? :) Så vad gjorde jag i början av september...
 
Jag red och tränade en del tydligen. Var ju i hemlighet alldeles nygravid också, men det kunde jag ju inte skriva i bloggen. ;) Bloggade inte så himla mycket och ofta. Älskade Fuxen lite extra mycket verkar det som.
 
2014 då?
Då hade jag både mensvärk och träningsvärk samtidigt dom första dagarna i september, samt tittade endel på Supernatural.
 
September 2013...
...inleddes med fint umgänge med mina vänner, mitt i packningskaoset som var vår lägenhet vid det laget. Vi flyttade ju till huset i slutet av september. Hade även snyggaste hårfärgen, tack vare KW!
 
Första helgen i september 2012 var...ganska intressant minns jag. ;) Det är för övrigt ett av mina favoritinlägg på hela bloggen.
 
I början av september 2011 var jag tydligen tokförkyld, men fick reda på att jag ÄNTLIGEN skrivit godkänt på sista kursen av min utbildning; Eltekniken. Tror det var tredje gången jag skrev den tentan. xD
 
2010 så inledde jag tydligen september med att skolka(??!)(Inte konstigt jag failade eltekniken så många gånger då...) Redigerade även bilder på djur:
 
I september 2009 hade jag precis börjat på min utbildning och förutom att vara i skolan så...hängde jag tydligen med Fija i stallet? Så udda. ;) Hade nyss tävlat mini-terräng på Marko med:
I september 2008 så hade jag nyss sommarjobbat klart (även om jobbet fortsatte delvis ända till november) och hade lyckats dra på mig svinkoppor. Fick min andra penicillinkur den sommaren, hade även hals- och öroninflammation i juli.
 
Och första helgen i september 2007, den första september'n i den här bloggen, så var jag i Karlskoga på Boda Borg och skaffade mig träningsvärk.
 
Så...det var väl skojigt?!
Nu ska jag gå och krypa ner i min säng, där det just nu ligger en Maja och snarkar för fullt. Mys.♥
ajlimullersandvik.blogg.se

Hur går det med din pippi?

Angående Spirit. Alltså... dör lite varje gång. Och då är jag dödsallergisk och rädd för hästar, så det måste veeeerkligen vara en riktigt bra film liksom... gråter ihjäl mig.

Svar: Min pippi mår sådär... Det går lite upp och ner. Därför ska vi till en veterinär i Norsholm på tisdag och se om vi kan göra något åt det, eller om det bara är att vänta ut...
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress