Helgur

Valvaka 2016.
För nästan exakt fyra år sen satt jag också uppe och valvakade... Då hade jag varit på BT för första gången och åkte därifrån med ett jobb.
Dagen efter var jag och skrev på papper på Industrikompetens och var alldeles grötig i huvudet, för dagen efter det åkte vi iväg med familjen till Florida för att fira mammas 50-årsdag.
Ja jösses. Det var nog den stressigaste veckan i hela mitt liv. Men vad bra det blev, jag är kvar på BT fyra år senare och har verkligen inte alls en ny resa till USA planerad (Maja får bli lite äldre först... ^^) men fina minnen från DEN resan i alla fall. Såg i kommentarer på inläggen att jag lovat att lägga upp bilder från den resan, men det vet jag inte om jag har gjort? Hehehe...
 
Den största skillnaden dock är det lilla snarkande byltet som ligger här bredvid mig i soffan... Tänk om jag hade vetat för fyra år sen att jag skulle ha ett sådant? Galet.
 
Min vän Ztad lyckades knäppa denna klockrena bild när vi anlände hem till KW tidigare ikväll...
Honey, we're hoo-oome!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress