Helgur

50 i princip onödiga frågor.

1. Vem litar du på? Alla jag känner väl.

2. Vart skulle du vilja vara just nu? Egentligen i sängen... Står ut ett tag till med valvakan. ;)

3. Favoritstad? San Francisco, no doubt about it!

4. Vilket är ditt favoritnummer? Sju som i sjunde juli.

5. Vad var det senaste du åt? Pringleschips...men om det menas riktig mat så; Subwaymacka. ^^

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Ser typ en.. ljusblå framför mig?

7. Hur är vädret just nu? Mörkt. Kallt. Men det har slutat snöa!

8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Ööööh... *kollar mobilen* Tydligen mamma. I fredags.

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Brukar lägga märke till ögonen hos personer jag möter, oavsett kön.

10. Vad har du för skostorlek? 39. Precis som 80% av befolkningen här. Verkar det som.

11. Favorit tv-program? Lyxfällan!

12. Har du några syskon? Yesss, en smarty-pants Lillebror.

13. Längd? 168 cm enligt passet.

14. Hårfärg? Brunt med nåt rött i... Vill ha mörklila igen. :(

15. Ögonfärg? Blågrå.

16. Använder du kontaktlinser? Nej. Inte glasögon heller. Funderar dock på att kolla synen när jag börjar jobba igen. Får ju terminalglasögon av jobbet om det skulle behövas.

17. Favorithögtid? Det är nog julen trots allt...

18. Favoritmånad? Juli!

19. Har du gråtit någon gång utan anledning? Ja, jag har ju haft PMS.

20. Vilken var den senaste filmen du såg? Oj. Minns inte? Ser bara serier när jag får tid att titta på något. ^^

21. Favoritdag på året? Det är nog juldagen... När man kan hasa runt i pyjamas hela dagen och äta köttbullemackor medan man tittar på Grinchen.

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Ja. Men som tur är slipper jag ju förhoppningsvis göra det ever.

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Har inte stått på huvudet på flera år, så var tvungen att prova..! Men takterna satt i!

24. Kramar eller kyssar? Kramar om jag måste välja, men helst blandat.

25. Choklad eller vanilj? Allt blir ju bättre med choklad...

26. Har du tatueringar? Nej, inte än. Har två ideer som nog ska bli verklighet när jag inte lever på föräldrapenning längre.

27. Vad lyssnar du på just nu? Svenska reportrar som pratar engelska.

28. Är du kär i någon kändis? Nej.

29. Vilka böcker läser du just nu? Lee Evans (= världens bästa komiker) självbiografi ligger i alla fall bredvid sängen. Läser några kapitel då och då när jag får tid eller om jag inte lyssnar på poddar.

30. Piercingar? Inget mer exotiskt än hål i öronen.

31. Favoritfilmer? Bridget Jones-filmerna (OMG! Måste se senaste!) och allt som har med Marvel att göra. även om Captain America: The Winter Soldier sätter ribban vääääldigt högt...

32. Favoritsport? Hästhoppning på Nintendo Wii. (Haha!)

33. Vad gör du just nu? Valvakar...

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Popcorn med en massa smör på är ju svårslaget...

35. Hundar eller katter? Skulle ärligt talat aldrig kunna få för mig att skaffa varken eller.

36. Favoritblomma? Körsbärsblommor!

37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? Säkert.

38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet? Nej.

39. Har du älskat någon någon gång? Det är väl klart? Konstig fråga.

40. Vem vill du träffa just nu? John Blund.

41. Är du fortfarande vän med folk från skolan? The Gang♥

42. Hur imponerar man på dig om man är kille? Försök inte imponera, please.

43. Gillar du att flyga med flygplan? JA!

44. Höger- eller vänsterhänt? Right!

45. Hur många kuddar sover du med? Två. Varav en är typ en meter lång.

46. Saknar du någon? Känns som det var evigheter sen jag träffade Fija. :(

47. Lyssnar på radio? Nästan bara poddradio? Men det räknas va?

48. Bästa beslutet du har gjort i år? När vi asfalterade garageuppfarten! (Vuxenpoäng!)

49. Sämsta beslutet i år? Funderat länge nu, men kommer inte på något? Minnet är bra men kort.

50. Din senaste nerladdade app? En sudoku-app...

ajlimullersandvik.blogg.se

Juli är min favoritmånad också :D BÄSTA MÅNADEN, så sommar på riktigt :D :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Tack snällaste du!! <3 Jag minns knappt vad jag sade i intervjun, som jag gav i juni tror jag... shit... länge sedan. Så hemskt när fotografen sa att det skulle publiceras i höst så vi var tvugna att ta på oss tjocktröjor utomhus i hettan :O Nu ser det värsta mysigt ut att vara ute i bara sticketröjor ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress