Helgur

'Obsessed' is just a another word for 'very interested'.
Häromdagen kom äntligen The Bronze ut på DVD/BR och således även ut på diverse andra ställen... Har väntat på den filmen sen förra året nån gång. Faktum är att den var bättre än jag hade förväntat mig? Lite sådära feel good-film, även fast huvudkaraktären är ganska feel-bad... Kan rekommendera den i alla fall, så länge man inte har något emot fula ord och eh...annorlunda sätt att vara intim på. (Skämskudde kan behövas.)
 
Sen igårkväll när Majsan hade somnat råkade jag på en post på Tumblr i mitt scrollande som handlade om hur alla Pixar-filmer utspelas i samma universum och vilka bevis som finns för det. Det var så sjukt spännande att jag var tvungen att läsa originalartikeln också. SEN visade det sig att det fanns ytterligare tre, nya delar av artikeln som skrivits allt eftersom att nya filmer kommit ut sedan 2013 och dom var jag såklart också tvungen att läsa... Sen hade visst artikelförfattaren gett ut en bok på ämnet, mer utförlig än artikeln...så den var jag naturligtvis tvungen att köpa... ($7 som PDF, direkt nerladdning!)
Inte nog med detta. Var naturligtvis tvungen att ta hem alla Pixar-filmer (hade bara Toy Story-trilogin hemma!!!) så att jag kan se dom när jag läst klart boken...som jag läste ända till halv elva igårkväll.
 
Ja jösses.
 
Ztad

THE BRONZE!!!!!! *dead*

Svar: *faints into skämskudden*
Helgur

Emelie Karlsson

Sebastian Stan!!

Svar: Bästa! :D
Helgur

ajlimullersandvik.blogg.se

OMG, jag måste läsa detta, älskar Pixar och skulle lätt kunna bli besatt av detta <33

Svar: Jag kan mejla boken till dig om du vill, har den ju som PDF! :D Har typ drömt konstiga Pixar-drömmar i flera dagar! xD
Helgur

ajlimullersandvik.blogg.se

Tack så himla mycket för läsningen <333

Svar: Varsågod! :D Visst var det intressant?! :'D Just nu går mina kvällar åt till att se om alla Pixar-filmer enligt teorins tidslinje. xD
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress