Helgur

Nyårslista känns aktuellt.

Lånade en nyårslista från Elin, för jag kom på att jag inte gjort nån för 2015 än. :)

 

Beskriv året med några ord.
Ganska kallt, framgångsrikt hobbymässigt, spännande!

Vart reste du under 2015?
Vi Sverigesemestrade, så reste bara till Söderköping och Sälen. Men vilka trevliga resor det var!

Vi, med Söderköping i bakgrunden.♥
I Sälen var det sommar...till och från...

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Det efterlängtade bilinköpet samt att jag lyckades ha ägglossning på exakt rätt dag. ;)

Lärde du känna några nya människor?
Har lärt känna lite nytt folk på jobbet vilket alltid är trevligt, är ju där jag spenderar största delen av mina veckor typ. :P

Låtar du kommer minnas från året?
DET DRAAAR. Fan, jävla skitlåt. ^^

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag blev fast anställd på jobbet från och med första januari 2015 är nog det som gjort mig mest glad tror jag. Om jag inte ska tjata om det här med bäbisen här också, då kom det glädjetårar till och med. :)

Bästa köpet?
MIN ÄLSKADE MUSTANG!!! Ni vet väl känslan när man har sparat till någonting helt orimligt länge (TYP I TRETTON ÅR) och man äntligen kan köpa det? Åh. Älskade bil.♥

 
Vilka serier såg du?
Snarare vilka serier såg jag INTE? Men det har blivit ganska mycket Supernatural...och Agent Carter. Och Daredevil.

Vad spenderade du mest pengar på?
Tänkte skriva dränering av huset...men det var visst året innan det?!? Tiden går fort när man har roligt. I så fall så är det definitivt Mustangen.

Hur firade du Nyårsafton? 
Med grillning i sommarstugan och pussar med min man på tolvslaget. ^^

 

Vilka datum ser du fram emot 2016?
Den fjortonde april. Kanske har Filuren redan tittat ut då? Eller så är det väldigt, väldigt nära. ^^

Kommer du flytta under 2016? 
Det hoppas jag verkligen inte! Tänker aldrig mer flytta. Filuren och eventuella syskon kommer få bära ut mig från det här huset.

Vad kommer du lägga mest pengar på?
Antagligen typ...blöjor...och en ny bil.

Vad gör du sommaren 2016? 
Tänker mig långa promenader med barnvagnen tillsammans med vänner och bekanta samt MASSOR av tid i sommarstugan.

 

Ska du resa under 2016?
Ja. Förutom det här i punkten ovan så har vi ju tänkt oss att resa till norra Finland i sommar. 155 mil enkel resa. Med bil. Och med tremånaders bäbis. Eeeeh...önska oss lycka till!

Vad kommer du göra annorlunda under 2016? 
Det jag kommer BEHÖVA göra annorlunda är att prioritera någon annan än mig själv för första gången i mitt liv, men jag känner faktiskt ett lugn över detta? Betyder det att jag har blivit vuxen? Annars kommer jag nog göra saker och ting på vanligt sätt? Förutom att jobba, det lägger jag ner från första april och resten av 2016. ;)

Ni kanske undrar vad jag gör uppe fortfarande såhär dags på en torsdag? Borde inte jag sova istället för att göra listor på bloggen? Jo, det borde jag verkligen. Men är det min tur att bjuda på fredagsfika på jobbet imorgon så är det... Kakan ska ut ur ugnen vilken minut som helst.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress