Helgur

Hej vad det går...
När skrev jag sist? Vad är det för dag? Hade jag planerat något imorgon? GAAAH. För en gångs skull kan jag ju skylla på gravidhjärna, problemet är ju bara att jag alltid varit sånhär. ^^
 
Idag åkte jag bil till jobbet (bra för att jag kan åka när jag vill, men kan ju inte slumra hela vägen till Mjölby...) för jag skulle till min barnmorska på morgonen. Filuren växer och frodas helt enligt medelkurvan och dom senaste dagarna har det rört sig K-O-N-S-T-A-N-T därinne, något barnmorskan också konstaterade när hon skulle mäta hjärtljud: "- Ja här inne var det full fart..!".
Sämre är det med mina järnvärden, dom var ännu sämre än sist hon mätte. :P Så måste sluta slarva med järntabletterna... Har även köpt hem meducin som ska avhjälpa problemet med hård mage som inte direkt järntabletterna förbättrar. Lite lättare att motivera sig att käka tabletterna då om man vet att det inte tar stopp i fyra dagar i tarmen. ;P
 
På vägen hem från jobbet skulle jag kolla lite på stan om det gick att få tag i en ny bikini, mina tuttar slutar nämligen inte att växa, men det är ju inte riktigt säsong för badkläder nu va... Så det följde bara med semlor hem istället.
Kom hem, lagade mat, åt mat, nattade min man, tryckte i mig en semla på rekordtid...
 
 
Anledningen att jag ville ha tag i en ny bikini är att jag ska simma med mamma på torsdag! :D Ska bli najs, även om det är i vår sunkiga simhall istället för Mjölbys nya, fina... Så är det när politiker prioriterar en bandyhall framför en simhall som snart kryper iväg av sig självt...
Men nu är det hög tid att nanna kudden! Först lite läsning dock! Läste ut The Clan of the Cave Bear i fredags (grät, som vanligt) och har påbörjat The Valley of Horses. Åh. Så bra dom är!
Tjipp!
Lis Mari

oooh, älskar att shoppa bikinis och HATAR att visa mig i bikinis!

Svar: Provade faktiskt en baddräkt för första gången på evigheter. Höll på att garva ihjäl mig åt min spegelbild, gravidmage och baddräkt var ingen schysst kombo! x'D
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress