Helgur

Tisdag, I don't like you.
Vilken bajsdag? Känns inte som något har blivit rätt och ingenting har flutit på, frustrationen har varit total. Det var så illa så när jag kom hem gick jag direkt in i köket och diskade. Efter att ha attackerad en särskilt snuskig ugnsform med extra mycket diskmedel kändes det lite bättre. Lite.
 
Som tur är hade jag en awesome lektion på bästaste Fuxfia igår, så den har jag tänkt på titt som tätt under dagen för att muntra upp mig. Har även anmält mig till KM i både dressyr och hoppning, båda på Fuxen. Kände mig tvungen att fråga min ridlärare om det var okej att vara med i hoppningen, för jag kan inte minnas sist jag såg röda damen vara med på en hopptävling. Och jag minns tydligt första (och sista...) gången jag hopptävlade henne, på ridskolekampen för ganska många år sen nu. Vi vägrade ut oss på andra hindret... Men den här gången känner jag på mig att det kan bli bra som fan, senaste hopplektionen utomhus sitter fortfarande fastklistrad i mitt minne och känslan då var att jag hade kunnat styra på vad som helst och hon hade litat på mig och hoppat. Bästa tjejen.♥
 
Återanvänder den här, för hon ser så lugn ut. :)
 
Har varit sugen på havregrynsgröt hela eftermiddagen, så det tänkte jag lyxa till det med nu samtidigt som jag kollar på något bra... Synd att jag har sett ifatt Sense8, nu måste jag vänta på nästa seriekväll med mina vänner innan jag får kolla vidare. Buhu... Får väl fortsätta mitt omtittande av Harry Potter-filmerna så länge, har tagit hem alla i 1080p. Whop-whop! ^^
Ellen

Lycka till på KM:et :D

Svar: Tack snälla du! :D Det ska bli mycket spännande. ^^
Helgur

ztad

...det är med andra ord snart dags för konceptet sense8-subway-smoothies?

Svar: OH YES PLEASE! :D
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress