Helgur

71 to go.
Pass 20 - 31:a augusti: Dressyrlektion.
Pass 21 - 3:e september: Dressyrlektion.
Pass 22 - 7:e september: Dressyrlektion.
Pass 23 - 11:e september: Dressyrlektion.
Pass 24 - 14:e september: Dressyrlektion.
Pass 25 - 17:e september: Tantgympa.
Pass 26 - 18:e september: Dressyrlektion.
Pass 27 - 21:a september: Dressyrlektion.
Pass 28 - 24:e september: Tantgympa.
Pass 29 - 25:e december: Hopplektion (avbruten).
 
 Snabba hopp i den här kategorin, från 81 till 71. Men ni har ju märkt hur stor min bloggmotivation är, antar jag, så det kommer väl inte som någon överraskning att uppföljningen av mina pass inte är så bra.
 
I ridningen går det i alla fall väldigt bra, oförskämt bra. Jag och Fuxfia samarbetar helt fantastiskt! Alla knappar har jag inte bemästrat än på denna röda dam, det dyker bara upp fler hela tiden. Men det är liksom okej, det är ju det som utvecklar mig. Hon är verkligen världens bästa läromästare för en sån som mig.
 
Dagens ridlektion fick vi dock avbryta mitt i... Isa och Jojje gick omkull och Isa fick åka ambulans, inte ett roligt sätt att avsluta veckan på direkt... :( Men vi har fått rapporter om att hon antagligen mår okej, ska bara röntgas lite, tack gode gud för det.
 
Annars är det skitkul att tantgympan har dragit igång igen, älskar att träna med mamma.♥ Träningsvärken efter första passet gjorde att jag inte kunde gå ordentligt på hela förra helgen. Jeeeezus alltså.
 
Så det var den uppdateringen... Skönt att få ut det här så inte folk tror att jag bara sitter under mitt skrivbord och käkar Snickers. (Förstår inte alls var det ryktet kommer ifrån.)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress