Helgur

The devil of Hell's Kitchen.
Nu har jag sett klart på första säsongen av Daredevil och funderar starkt att se om den på direkten igen. Gudars skymning alltså vad bra!
Ser på IMDB att nästa säsong verkar börja i april nästa år...halle-fucking-luja. MEN. Kan man hoppas på att dom på något sätt väver in Deadpool-filmen i detta? Pretty-please!
 
I alla fall. Supertips alltså.
 
(Hihihi. Höll på att garva ihjäl mig här, så var tvungen att göra en gif. LOOK AT HIM GO!!)
 
På tal om Marvel.
Jag har inte sett ifatt AoS ännu, för avsnitten kommer ju fan inte ut! Vårt internet fungerar lite sådär, så jag brukar ha problem att streama...Det suger. Och senaste avsittet av Supernatural har inte heller kommit ut fast det sändes i förrgår!!!?!??! Universum vill att jag ska ha ångest.
 
Anyway. Bye.
ztad

aaaah det är om inhumans nu på aos!!!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress