Helgur

25 to go.
Pass 75 - 28:e maj: Easyline (45 minuter) på Korpen.
 
Alltså. När jag gick upp imorse kunde jag knappt öppna burken med kvarg för att göra iordning min frukost, för armarna var som överkokt spagetti. Under förmiddagen kom även träningsvärken i benen och jag har knappt kunnat stå eller gå.
Att jobba vid datorn har varit ett litet helvete eftersom jag inte orkar hålla armarna i skrivposition över tangentbordet. Att bli utringd till produktion har varit ett väldigt stort helvete, för jag kan knappt gå i trappor. Skulle, av ren vana, ta trappan upp till vårt kontor två steg i taget. Mm, bra där. Höll på att slå ihjäl mig.
 
Och sen då, efter jobbet, 45 minuter ytterligare tortyr. Vem fa-an var det som kom på det här?! Det gör ont till och med när jag andas.
Easyline var (trots mitt stundande handikapp) väldigt roligt. Det är som cirkelträning, fast med maskiner, och maskinerna är hydrauliska. Alltså behöver man inte hänga på en massa vikter, istället blir det tyngre ju mer du tar i. :)
Förstås med obligatorisk skrikande ledare med omänsklig styrka. Japp.
 
Nu ska jag äta innan jag somnar sittande och kanske sova i tid för en gångs skull... Imorgon åker jag finbil till jobbet, tack gode gud för automat..!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress