Helgur

52 to go.
Pass 48 - 30:e mars: Ridlektion (dressyr barbacka).
 
Mitt hjärta smälter, har ni sett något sötare:
 
 
Rakt i en bajshög låg han, snutte-Hemulen, och vilade med sin tjocka mage.♥ Fick lite dåligt samvete när jag öppnade boxdörren och sa att det var dags att gå upp. Han började ställa sig upp, rätade ut frambenen, och sen tittade han på mig igen ungefär som "är du verkligen heeelt säker på att jag inte får vila mer nu?"
Kände för att ge efter...
 
På ridlektionen var vi bara fyra stycken och vi tränade cavaletti och halvhalter och ganska snäva svängar och även lite skolor på slutet. Dzintars var såååå fiiiiiin! :D Öppnorna i slutet satt som en smäck. Fina fina tjockishäst! Jag red barbacka förstås och höll på att slungas av ett par gånger över cavalettibommarna när han riktigt swishade på med bakbenen. Han är en helt fantastisk liten plutt.
 
Hörni nu börjar det närma sig hälften av passen också, tror ni jag hinner med 100 pass innan midsommar? Jag har hela april, hela maj och typ halva juni på mig... Det blir 10 veckor... Cirka fem pass i veckan...är ju vad jag redan kör, så det löser sig nog! :)
 
Nu är det duscha, mat, Friends. I den ordningen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress