Helgur

51 to go.
Pass 49 - 31:a mars: Löpning (asfalt, brr).
 
Det gick oförskämt bra att springa idag, vet inte varför? Är ju inte direkt kul att springa på asfalt? Tog som ni ser vändan över bron och tillbaka, inget värstingpass direkt... Men eftersom jag inte sprungit på asfalt på ett bra tag och mina benhinnor spökar lite fortfarande ville jag inte överanstränga. :)
GPS:en ser ut att ha hållit sig i skinnet hyffsat bra, så både sträckan och tiden stämmer nog faktiskt. Inte helt illa. Min hjärna försökte övertyga mig på vägen hem från jobbet att jag förtjänade att ligga på soffan, men jag vill ännu hellre hinna klämma in ett pass till innan vi går över i april (eller FY16, om man jobbar med japaner).
 
Imorgon är det lillördag, DÅ blir det nog soffan efter jobbet dock. ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress