Helgur

3 to go.
Pass 97 - 29:e juni: Morgonpass på gymmet (lår & rumpa).
 
Alltså ge mig styrka. (Höhö, working on it, duh.)
Att jag ens tog mig upp ur sängen imorse är ett under, sen att jag var på gymmet redan kvart över fem(!) och hann med tidiga tåget(06:32!) är ett rent mirakel.
Min plan var att sova tidigt igårkväll, mhm vi vet ju hur det brukar gå. Kvart i elva släckte jag lampan.
 
Hur som helst.
Idag skippade jag crosstrainern som uppvärmning, tyckte min cykeltur i uppförsbacke hemifrån på min oväxlade Kronan med en väska som vägde bly på axeln var nog... Sen körde jag tre set av Watch Your Six. Som vanligt bytte jag leg raises mot kissande hunden och som vanligt orkade jag inte 40x3, utan det blev 40+30+30. MEN. Jag orkade göra fler i taget! Så istället för att behöva byta ben var femte repetition kunde jag köra 10 repetitioner. Hehe. Dom övriga övningarna börjar kännas lättare, så snart måste jag nog gå över på Level II; 5 set! (Men väntar nog tills spagettimuskeln som används i kissande hunden orkar 40x3... ^^)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress