Helgur

Lördagstipset:
Jag köper ju alltid udda telefoner, har jag hört från säkra källor, vilket gör att utbudet av skal är...sisådär... Men när jag hade min N9 så lyckades jag googla fram Case-custom, en helt fantastisk sida! Där kunde jag beställa skal till N9:an utan problem och dessutom designa egna. Tre stycken köpte jag till den telefonen.
 
Nu när jag bytte telefon igen så insåg jag ju att det fanns väldigt lite utbud på skal. Gick direkt till samma sida och designade ett nytt:
 
 
Snabb leverans, gratis frakt och kvalitén är SUPERB! Så om du vill ha skal till din telefon som inte är masstillverkade föreslår jag att du klickar dig in på Case-custom på momangen. ;)
Longevity - en blogg om hälsa

Bra tips! Dottern har svårt att hitta skal till iPhone 5C

Svar: Hoppas det finns nåt där åt henne! :)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress