Helgur

The Music or the Misery.
Alltså, min besatthet av Fall Out Boy har inte släppt än. Det har gått några veckor nu och såhär länge i sträck har jag nog aldrig lyssnat på dom sen bandet seglade in i mitt liv.
Jag byter favoritlåt varje dag och idag var det den här:
 
 
Som av en händelse råkar den vara tre och en halv minut lång. Tänk vilket sammanträffande, för idag sa mitt schema att jag skulle göra plankan i tre och en halv minut. Något jag inte direkt sett fram emot. Men jag klarade det faktiskt! Fattar ni? Det är bara en halvminut kvar till målet med plankutmaningen? Det är verkligen helt galet med tanke på att det var rätt smärtsamt att stå i 30 sekunder för typ tre veckor sedan. ;) Ska dock vara ärlig och säga att det inte är några direkt snygga och raka plankor längre...tränar-Karin hade inte varit nöjd, om vi säger så.
Jag funderar faktiskt på att fortsätta göra plankan sen, typ kanske köra mellan 2 och 4 minuter tills jag orkar stå i en rak, fin planka. Sounds good, right?
 
(Det här inlägget har jag skrivit på i två timmar nu, på grund av ser på Oscarsgalan samtidigt. #multitasking #notsomuch)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress