Helgur

5000 Candles In The Wind.
Alldeles nyss har jag sett sista avsnittet av Parks and Recreation. Inte säsongsavslutningen, SISTA avsnittet. Punkt.
Om ni fortfarande inte har sett den rekommenderar jag den varmt, jag har nog aldrig sett 6 säsonger av en serie så snabbt. Sättet dom blandar humor med så himla mycket känslor...gah! Ingen serie jag sett tidigare gör det! (And I've seen my fair share of shows...)
Nu sista avsnittet så grät jag, ganska mycket. No more Ron Swanson liksom! No more Leslie Knope! Ett kärt återseende i form av Ann och Chris! *tears*
Tror jag måste gå och lägga mig. Sova på saken. Eventuellt kan jag smälta det här om några veckor. Eller så kan jag inte det och kommer börja hetskolla om alla avsnitt like there's no tomorrow. Vem vet?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress