Helgur

Tomorrow is D-day.
Imorgon åker jag och Fija till LONDON.
 
IMORGON.
 
Som vi har väntat på detta... Först alla år vi pratat om att se Lee Evnas live eller att bara resa nånstans tillsammans och sen sedan tolfte december när vi, via Facebookchatten i varsin ände av jordklotet, bokade biljetterna till Lee Evans - Monster Live Tour.
 
Gaah! Det är helt sjukt!!!
(Känner att den här behöver användas igen:)
 
Beskriver hur jag känner mig alldeles på pricken.
 
Är äntligen färdigpackad, egentligen tog det inte så lång tid. Kameraväskan tog längst tid... Men under tiden jag försökte tänka efter och packa så kanske jag satt här i min datastol och åt Nutella direkt ur burken samtidigt som jag kollade på Lee Evans-klipp på YouTube. Kanske var det så. Kanske inte...
 
Nu är det i alla fall hög tid att gå och sova.
See ya!
 
 
ztad

weiii! Vi kräver bilder sen! (särskilt av dr who relaterade exploits)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress