Helgur

Våfflor.
Idag gick jag hem en liten stund tidigare än vanligt från jobbet, har nämligen mått som en påse skridskor.
Imorse hade jag inte feber, men under dagen har det känts som det till och från. Hemma visade termometern 37,0°c, vilket är cirka 0,2°c mer än vanligt. Kanske ingen big deal, men det gör lite ont i leder här och där på min stackars kropp.
Får se om det blir jobb imorgon eller inte, beror på vad termometern visar när jag går upp.
 
Så istället för gympa ikväll blev det våfflor. (Och även mat innan dess.) Känns piss att missa gympan, men inte mycket jag kan göra åt det...
Har sett ett avsnitt Hannibal, höll på att somna i soffan, så jag ska gå och lägga mig nu. Läsa en stund och somna skittidigt.
 
Yay!
 
Julia Müller-Sandvik

sv: Tack för krya på dig-önskningen, först idag är jag bättre, och bara ibland.. Hoppas jag mår bra snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress