Helgur

Vallgrav var det här.
Åh vad jag egentligen har lust att skriva en massa här! Men när jag väl sitter framför datorn gör jag mest annat, typ scrollar-scrollar-scrollar genom min Tumblr-feed.
 
Och nu fick jag hicka oxå.
 
Ni får helt enkelt nöja er med min veckovisa uppdatering, i alla fall fram till jag har semester.
 
Såhär såg det ut hemma igår:
 
 
Idag har dom dock fyllt igen en hel del, så jordhögarna är borta. Vi kan väl konstatera att vi får en sådär fin gräsmatta i sommar. ^^
Under tiden dom har grävt och grejat nu i två veckor har det upptäckts mer saker som behöver göras, som vi inte hade räknat med från första början. Byta av avloppsstammar i huset och sådär. Innebär uppbilning av i princip hela tvättstugan och lite till... Menmen. Lika bra nu när vi ändå håller på. :) Ska bli skönt att få källaren "klar". Så kan vi börja fixa iordning därnere så småningom, när vi har sparat ihop mer pengar...
 
Den uppdateringen får räcka just nu. Ostkungens dotter loggar ut. Ciao!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress