Helgur

Så blev det kväller.
Dagarna går i ett rasande tempo, eller hur? Försöker att inte tänka på det. :P
 
Idag har jag hunnit med tävlingsmöte i stallet, inklusive fodring av ponnysar samt en fläck som inte ville äta sin specialgröt. (Jag fick linfrön och betfor på hela mig, och i BH:n. Typ.)
 
Jag har legat på stranden i blåsten med KW och diskuterat viktiga ämnen (shoppinghysteri osv) i ett par timmar innan hon var tvungen att ha tvättstuga.
 
Har halvsovit ute på gräsmattan i solen iklädd bikini (fyfan vad skönt).
 
Nu på kvällen åkte jag med Isa och Cornelia upp till stallet och pysslade om samt red Vittuna utan att ägaren var med, för första gången. Det gick hur bra som helst, den där hästen är en riktig fröjd att ha att göra med alltså. Typ världens snällaste. :)
Här är hon förresten. Både med drakdräkt flugtäcke och i stallet, med underläppen ute. :)
 
 
Och imorgon ska jag dit igen, men då ska det nog ridas ridskolehäst istället, vi ska ha ett litet dagridläger. :)
 
Just nu håller jag på och steker korv som ska ätas till potatissallad, lagom till midnatt. Ja,är det semester så är det.
Tjipp!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress