Helgur

Political Animals.
Har sett en riktigt bra serie dom senaste dagarna (när jag typ inte orkat duscha ens på grund av förkylningen och har spenderat 18 timmar av dygnet i soffan), och det är Political Animals.
Laddades först ner för att Sebastian Stan är med och spelar gay son till amerikanska presidenten. Heh. Men jag blev helt förälskad i hela grejen, alla karaktärer (Sigourney Weaver! Carla Gugino! Adrian Pasdar!). Allt.
Tyvärr finns det bara en säsong med sex avsnitt och det lär nog inte bli någon mer. Riktigt gripande i alla fall.
 
(Eh ja. Vet inte vad som hände här.)
ztad

(jag tror vi alla vet precis vad som hände där...^^)
Men visst var typ ALLA karaktärer bra?!

(fortfarande bitter över att det inte blev en fortsättning på kings)

Svar: JA! Jag älskade alla! Till och med herr före detta president. ;D jag vill ha en fortsättning på kings oxå...
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress