Helgur

Mission.
Utan att överdriva kan en säga att jag inte satt min fot utanför dörren så himla mycket nu under julhelgen, det har räckt att ta sig från sängen till soffan till kylskåpet till toan tillbaka till soffan för att jag skulle bli helt slut.
Igår var jag faktiskt ute lite grann. Först gick jag till stan en sväng och köpte sista julklappen, sen var jag ute på en fotorunda runt huset samt cyklade till stan och lämnade in min första svartvita rulle för framkallning. DET SKA BLI SÅ SPÄNNANDE ATT SE RESULTATET! Antagligen blir det skit, menmen.
 
Idag hade jag i uppdrag att åka hem till Janeys mamma och hämta ett gäng paket som Tomten haft med sig söderifrån, det betydde att jag fick köra lite bil. Jag är mycket glad för garaget nu kan jag meddela... Det var typ tolv minusgrader idag, och hade inte bilen stått inne hade den antagligen varit helt igenfrusen... Toytan tyckte INTE om att komma ut och tog skitlång tid på sig att bli varm.
 
Jag hämtade i alla fall paketen och så sprang jag in och köpte potatis och sen var jag tvungen att parkera bilen och ta lite bilder vid strömmen, för MAJ GADD vad vackert det var ute idag! (Extrabild från när jag gick till stan igår också.)
 
 
 
Tyvärr fotat med mobilen och inte Olympusen...men det gör inte så mycket.
 
Imorgon är det jobbdags, jag jobbar halvdag bara fram till lunch ungefär, sen ska jag på kurs i stallet. :) Även tisdag blir halvdag, då på eftermiddagen ska jag träffa mina vänner och byta julklappar (IIIIIIIIHHH!!!) och sen är vi lite lediga igen. Not a bad week. ;)
Julia Müller-Sandvik

även om du mest varit inne måste man ju säga att du kom ut på "rätt" dag - så vackert!! :)

Svar: Ja, verkligen! :)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress