Helgur

Man kan nog inte begära mer av en helg.
Igår alltså, jag packade tre kartonger till bara i köket?!? Saker vi inte kommer använda fram till flytten?!? Kartonger prick överallt.
 
Fick i alla fall lite andrum när vi åkte till Kristins torp.
Fyra stycken blev vi och hade sådär mysigt som bara vi kan ha det. Först hälsade vi på fåren som har fått flytta dit:
 
KW, Jennifer, Linda, fårflock.
 
Sen skjöt vi luftgevär:
 
Jennifer var oroväckande bra på detta...
 
Vi grillade i regnet, eller ja. Jag stekte min mat inomhus... ;)
 
 
Vi såg på Warm Bodies som var eh...en ganska annorlunda zombiefilm. Lite mysig sådär, vilket kanske inte är ordvalet man väntar sig för att beskriva en film om zombies. Och så tvingade jag alla att se The Purge som var väldigt dålig.
 
Helt plötsligt var klockan elva and this happened:
 
 
Det var all fun and games tills jag skulle tvätta ur färgen. Orkade ju inte duscha hela mig, utan satt på knä utanför duschkabinen och fyllde botten på kabinen med underbart lila skum som inte sjönk ner i avloppet samtidigt som jag försökte att inte plaska ut vattnet på hela golvet eller hela mig... Tur att inte KW tog en bild, trots att hon tyckte det behövdes... ;)
Resultatet blev i alla fall fabulous! ^^
 
Sjukt nöjd!!
 
Sen spelade vi TV-spel till klockan 3 inatt... Först kastade vi frisbee:
 
Min teknik var tveksam.
 
Sen visade KW det här spelet som totally blew our minds:
 
 
Så till den milda grad imponerad att jag eventuellt var på Giganti* och hämtade hem ett eget i eftermiddags...
 
Nu ska jag låta QI söva mig och vakna upp till en ny vecka, ännu några dagar närmare VILLAÄGARE!!!
 
 
*Elgiganten heter roligare på finska. ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress