Helgur

Min vän, mitt hjärta.
Alltså. Mitt hjärta smälter. Älskade, älskade häst.
 
Han fick flytta till box idag. Som han stod och funderade! Tittade på Lotti när hon tog ner namnskylten från spiltan och satte upp på boxen, funderade så det knakade. Så himla söt. Hoppas han förstår att det är där han ska bo nu. :) Sara fick flytta in bredvid, men jag fick välja plats åt Marko. Han fick stå närmast gödselbandet, han brukar ju vara så himla nyfiken på vart bajset tar vägen när jouren tömmer sina kärror...
 
Sen väntade ännu en spännande grej när vi skulle rida; Jenny var där med sin vovve Gaj! Marko tänkte gå fram och hälsa när vi skulle gå in på gräsplanen, jag tyckte det var en dålig idé. Men sen fick dom hälsa över staketet, stackars Gaj tyckte nog inte Marko var så spännande...han började gnälla... Och Marko tappade intresset efter lite nosning med, han vill nog ha en annan sort när han skaffar hund. ;)
 
Lektionen gick bra, jag höll mig kvar trots bristen på sadel... Rövsvetten var INTE nådig, funkade bra som klister antagligen. Särskilt graciösa var vi nog inte, men det är ju liksom inte vår grej riktigt heller.
 
Avslutade med en något mjuk cheesecake, som ändå smakade väääldigt bra. ^^
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress