Helgur

Utrustning utan kunskap.
Häromdagen släpade jag mig ut innan klockan tio(!) för att fota lite. Det var fantastiskt fint väder, med solsken och frost överallt.
Det var så ljust att jag till slut inte såg något annat än mina egna tårar, då vände jag hemåt. Höll på att inte känna igen Cornelia som var på väg till skolan, så illa var det! Hon kände som tur var igen mig på min mössa.
 
Jag har under dom senaste två åren köpt på mig en jädra massa fotoutrustning, för jag tycker det är kul. Tyvärr orkar jag allt för sällan träna, så mina kunskaper inom fotografering är väl sisådär. Men nu har jag ju hur mycket träningstid som helst! :D
 
Favoriten från min lilla fotopromenad tror jag är denna:
 
 
Gillar gnistret.
Resten av bilderna finns på FB och på BDB. :)
Evah - En av Karlstads största bloggar

Vilken fin bild. :)

Svar: Tack! :D
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress