Helgur

I sleepwalk you see.
That's why I wear shoes to bed.
 
Luna Lovegood ♥
 
Alltså seriöst. Det här veckan har gått hur snabbt som helst?!? Det är redan fredag imorgon?!?
IDAG är det exakt 4 veckor tills vi får nycklarna till huset (och blir skuldsatta för resten av livet), så nu börjar nedräkningen på riktigt! Har dessutom fått beviljad ledighet fredag den 27:e september, då ska det köras grejer!!!
 
Ikväll har jag inte ägnat mig åt någon träning, vila emellanåt är viktigt har jag hört... ;)
Istället tog jag bilen till ÖoB direkt efter jobbet och handlade chips, godis till jobbet* och pepsi. Sen stekte jag mig en ägghamburgare som jag åt framför några avsnitt QI och sedan har jag sett Harry Potter and the Half Blood Prince (hence den fina bilden på Luna) och moffat i mig chips med dipp.
Fick dock avbryta filmen nu med en halvtimme kvar, det är hög tid att gå och sova. Eftersom jag har vaknat av mina egna snarkningar på tåget nu ett antal gånger den här veckan känner jag inte för att testa var gränsen för att vara vaken på kvällen går... ;)
 
 
*Tror det är illa när chefen stannar vid ens skrivbord, stirrar, frågar var den jättestora godispåsen från igår är ("den har jag ätit opp") och säger att han aldrig sett en värre godisgris. Hehe. Well, jag råkar veta att andra på avdelningen har hela skrivbordslådorna fulla med godisgömmor. ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress