Helgur

När man väntar på nåt gott...
När det kommer till teknikprylar, och då särskillt kameror av olika slag, är jag fruktansvärt nördig. Jag älskar att köpa teknikprylar mer än jag älskar att spenderar pengar på hästavdelningen på GeKå's. Det ger någon slags tillfredsställelse.
 
Flera gånger har jag varit nära att beställa en speciell grej, men varje gång har jag ångrat mig innan jag tryckt på "köp"-knappen. Den har varit för dyr. Men... I förra veckan fick jag nyhetsbrev från min favoritbutik. Och där var den, på utförsäljning och mindre än halva priset. Kunde inte hålla mig...
 
Idag ska jag hämta ut den på Ica Maxi. Mihihi!
 
Misstänker att dokumenteringen av våra ridlektioner kommer se avsevärt annorlunda ut i fortsättningen... ;) Berättar vad det är när det är uppackat och klart.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress