Helgur

Ohnoes.
Blir en aning orolig för min hälsa.
Igår och idag har jag varit irriterad i halsen och nu har jag lite huvudvärk. Näsan är täppt också. KAN inte bli sjuk nu, bara sju dagar kvar tills vi åker!!! Kan inte sitta och hosta och snora i nio timmar på ett flygplan?!
 
Misstänker att mitt jobb är orsaken. In och ut ur trappor. Ute några få plusgrader, inne värmen på max och typ 30 grader. Känns det som. Varför? Det är väl ingen som tillbringar mer än ett par minuter i en trappuppgång? Jag fattar inte.
 
Försöker i alla fall bota med te. MYCKET te.
Mindre smart beslut: Att rida idag mellan åtta och nio, för att imorgon börja jobba klockan sex. Hehe. Om det inte blir ändrat förstås.
Förra veckan fick jag fyra olika scheman (alltså ett nytt för varje dag) och igår blev det ändringar med en halvtimmes förvarning. Spännande som alltid. ;)
Jennifer

Jag är också lite förkyld oså...blev det efter i lördags (var väl för tunt klädd när vi gick skattjakten lr nått). :/ Men har ingen feber än så länge iaf. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress