Helgur

Heeelt off.
Idag har jag skrivit på anställningsavtal med Industrikompetens. Men det känns inte verkligt.
Imorgonbitti åker vi mot Florida, men det känns inte heller verkligt.
 
Det känns som jag inte har packat hälften av det jag borde ha med mig, men när jag tänker efter så står det helt still i huvudet. Vad har jag packat? Vad har jag glömt? Ingen som helst aning.
Alla kameror är laddade och klara i alla fall, det är nästan det viktigaste. Ska även ladda över lite musik till telefonen, sen vet i fasen vad mer som ska fixas?
 
Gah. Kommer bli helt chockad imorgon när vi kliver på flyget. Liksom, va? Ska vi RESA NÅGONSTANS?!
Håhåjaja.
ztad

awesome!!! men den här gången får du LOVA att spamma ner bloggen med fina usabilder :) :) :) (och att du kapar större delen av resväskan för alla dina inköp såklart!!! Du har varit duktig och fått jobb och måste ha en belöning är min mening)

Svar: ja. resten av familjen kan DRÖMMA om att få ha nån plats i den där väskan! ^^
Helgur

ztad

...det är RÄTT!!!! ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress