Helgur

Jag kommer bli en utmärkt hemmafru.
Inledde helgen med att plocka undan tvätt, städa undan mina grejer jag har spritt omkring i lägenheten under veckan samt diska undan all disk som fanns för tillfället. Ja ni hör ju. Nästa helg, när jag officiellt blir arbetslös, är jag förberedd.
 
Annars råder det lite kaos här hemma för tillfället. Imorgon åker min sambo och hans dotter till Finland, så det ligger packning i hela hallen. Jag är alltså gräsänka en vecka... *Snyft* Det är fritt fram att komma och dricka kaffe och se på film hos mig om eftermiddagarna, liksom lämnad ensam sista veckan på jobbet?! Det kommer bli en del tröstbeteenden.
 
Har tryckt en halv kebabbåt till kvällsmat och ska ägna kvällen åt hårddiskrensning och ostkroksätande.
Ciao!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress