Helgur

En stor dag.
Idag är antagligen dagen då Lillebror handlar på Systembolaget för första gången.
Det är även dagen då jag ringde och sa upp min lägenhet. Så om tre månader kommer jag bli sambo!
Man kan säga att det var med väldigt blandade känslor jag ringde upp hon som äger mitt kryp-in. Först och främst var jag bajsnervös, eftersom jag var tvungen att RINGA. Som tur är så är hon världens trevligaste, så det var inga problem.
(Om någon känner för att flytta in i lägenheten efter mig kan ni säga till btw. Hon tar gärna emot förslag, bara det är nån jag känner väl och som sköter sig. Men med tanke på mina skräckhistorier om grannarna är väl det knappast troligt.)
Sen är jag skitglad över att få bo ihop med min man, såklart! Att kunna ses varje dag och inte behöva tänka på vad jag ska ha med mig till/från honom. Snart ska ALLT dit.
Sen blir jag lite ledsen, för jag älskar min lägenhet. Den är världens mysigaste. Kommer sakna dom breda fönsterbrädorna och det konstiga låset i toadörren...
Jag blir även stressad över allt som hänger ihop med en flytt. En massa möbler som ska säljas och så vidare. För att inte tala om att rensa bland allt mitt skit jag samlat på mig...
Så man kan väl sammanfatta med att jag känner nån slags skräckblandad förtjusning? :)
Elin

Vad roligt att ni ska flytta ihop! Spännande minsann! :)

ztad

hepp! Grattis. (och så mycket närmare för filmkväll hos >KW...) ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress